[caption id=" -Makeitbazaar.com-Terms and conditions of trading -[/caption]

دستورالعمل شرایط و ضوابط معاملات
در "بازاربساز"
MakeItBazaar.com

"فروشندگان و خریداران محترم ؛ با دقت و توجه کامل بخوانید : "

 

- شرایط برای فروشندگان :

  • نکات مهم شرایط و ضوابط در معاملات که فروشندگان ( تامین کنندگان ) درسایت "بازاربساز" https://makeitbazaar.com که ملزم به رعایت آن هستند:

     

  • فروشنده (تامین کننده کالا) :
    هر شخصی است که با امضای قرارداد همکاری با #بازاربساز ؛ نسبت به فروش محصولات و کالاهای خود از طریق سایت اینترنتیhttps://makeitbazaar.com #بازاربساز اقدام می‌نمایید./.

     

  • فروشنده (تامین کننده کالا) الزاماً بایستی دارای "گواهی ارزش افزوده مالیاتی معتبر" باشد و به ضمیمه مدارک ثبت نامی خود دراختیار #بازاربساز قراردهد. زیرا تمامی معاملات و تراکنش ها از مبادی رسمی و قانونی ثبت و ضبط می شوند ./.

     

  • فروشنده (تامین کننده کالا) حق ندارد ؛ محصولات خود را با مشخصات زیر در سایت https://makeitbazaar.com عرضه کرده و بفروشد :

  • کالای معیوب

  • کالای تقلبی یا غیراصل

  • کالای قاچاق و ممنوعه

  • کالای ریپک شده و یا دست دوم

  • گرانفروشی و قیمت گذاری بالاتر از بازار ( هدف #بازاربساز ؛ فروش سریع و عمده با قیمت های رقابتی و پایین تراز بازار است )

     

  •  گارانتی : چنانچه کالای عرضه شده درسایت ؛ دارای گارانتی معتبر وضمانت است. حتمن بایستی شرایط بهره مندی از این مزیت به اطلاع خریداربرسد.

  • (گارانتی معتبر آن است که توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان شناسایی شده و دارای مجوزهای قانونی مربوطه باشد.)/.

     

  • هزینه ی ارسال کالا به انبار" بازاربساز " :
    هزینه هایی از قبیل بیمه ، حمل و بارگیری و تخلیه و انبار داری و ارسال کالا برای مشتری
    و سایر هزینه‌های مربوطه ، به همراه مالیات بر ارزش‌افزوده متعلقه به عهده فروشنده (تامین کننده کالا) بوده و از فروشنده (تامین کننده کالا) دریافت خواهد شد. نگهداری کالای مشتریان در انبار " بازاربساز " به صورت امانی بوده و غیر از تعدی یا تفریط، مسئولیتی متوجه " بازاربساز " نمی باشد./.

     

  • کمیسیون " بازاربساز " :
     درصد توافق شده ؛ از مجموع بهای فروش کالا به همراه مالیات بر ارزش‌افزوده متعلقه است که بابت عرضه کالا در درگاه اینترنتی " بازاربساز " و به شرح مندرج در جدول کمیسیون‌ها درپیوست قرارداد منعقده با فروشنده (تامین کننده کالا)  ؛ به " بازاربساز " تعلق می گیرد./.
     نظر به این که فروشنده (تامین کننده کالا)  از میزان و مبلغ درصد کمیسیون ها پیش از درج کالا در سایت مطلع و آگاه است ، فروشنده (تامین کننده کالا)  با ثبت و یا درج کالا درسایت ، درصد مذکور را نیز به عنوان حق الزحمه و کمسیون " بازاربساز "تائید می کند و می پذیرد. " بازاربساز " می‌تواند نسبت به وصول کمیسیون خود از محل مطالبات فروشنده (تامین کننده کالا)  به همراه مالیات بر ارزش‌افزوده متعلقه اقدام نماید./.

     

  • فروشنده (تامین کننده کالا) ؛ ملزم است هرروزه کالاهای خودرا و روند فروش آنها را بازبینی کند و نسبت به شارژمجدد و سریع کالاهای درحال فروش خود و اطلاع رسانی آن به #بازاربساز اقدام نماید. و در صورت هرگونه مشکل در تامین کالا ؛ فوراً فروش را متوقف نموده و به #بازاربساز اطلاع دهد./.

     

  • فروشنده (تامین کننده کالا) , مسئولیت مستقیم فاکتورصادره برای فروش کالا توسط #بازاربساز را برعهده دارد. لذا مسئولیت پاسخگویی به مراجع رسمی و اشخاص ثالث از جمله مشتری در خصوص قیمت تعیین شده بر عهده فروشنده (تامین کننده کالا)  است./.

     

  • #بازاربساز؛ مخیر است نام تجاری فروشنده (تامین کننده کالا) را درسایت اعلام و نشان دهد./.

     

  • فروشنده (تامین کننده کالا) اظهار می­ نماید که با عرضه کالا در پنل اختصاصی خود در سایت " بازاربساز " https://makeitbazaar.com ، حقوق مالکیت فکری یا سایر حقوق و امتیازات مکتسبه متعلق به هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری را نقض نکرده است و در صورت کشف خلاف این موضوع، کلیه مسئولیت های حقوقی و کیفری بر عهده وی خواهد بود و باید کلیه خسارات وارده به " بازاربساز "را در این خصوص جبران نماید./.

     

  • فروشنده (تامین کننده کالا) ؛ موظف است مشخصات محصولات و توضیحات لازم جهت معرفی کالا، نحوه پشتیبانی پس از فروش و سایر موارد لازم را در درگاه اینترنتی https://makeitbazaar.com براساس شرایط اعلامی " بازاربساز " ارائه نماید. فروشنده (تامین کننده کالا) مسئولیت صحت اطلاعات و تضمین اصالت و کیفیت خدمات را شخصاً بر عهده دارد./.

     

  • فروشنده (تامین کننده کالا) ؛ متعهد و موظف است که کالاهای مورد درخواست مشتری را بدون وقفه و در موعد مقرر ارسال نماید، و به هیچ دلیلی اعم از نوسانات نرخ ارز، عدم موجودی ، اشتباه در مشخصات و غیره از تحویل آن استنکاف نورزد. درغیراینصورت مسئولیت مستقیم در برابر خریدار و مراجع قضایی دارد./.

     

  • از آنجایی که طبق مقررات قانون تجارت الکترونیک ،فروشنده (تامین کننده کالا)  ؛ متعهد به رعایت مهلت 7هفت روزه جهت انصراف مشتری و استرداد کالا می­باشد، فروشنده (تامین کننده کالا)  (تامین کننده کالا)  با پذیرش تعهدات ناشی از مقررات موصوف و سایر مقررات مربوط به این نوع تجارت، متعهد می ­باشد کالاهای مرجوعی را بپذیرد./.

     

  • فروشنده (تامین کننده کالا) در صورت اعلام خریدار مبنی بر عیب، کاستی یا نقص کالا، متعهد به اجرای صحیح تعهدات و پاسخگویی به مشتری و جلب رضایت وی بر اساس نظر " بازاربساز "است و در صورت درخواست مشتری نسبت به جایگزین کردن یا رفع نقص آن، ظرف مدت 2 روز کاری اقدام نماید.  چنانچه فروشنده (تامین کننده کالا) ظرف مدت مذکور اقدام لازم را معمول نداشته یا مشتری با پس دادن کالا تقاضای استرداد وجه را داشته باشد، " بازاربساز "  نسبت به عودت وجه به مشتری اقدام می نماید و فروشنده (تامین کننده کالا)  (تامین کننده کالا)  بدینوسیله حق هرگونه اعتراض نسبت به استرداد وجه به مشتری و عدم استرداد کالا از سوی خریدار را از خود سلب و ساقط می­ نماید. فروشنده (تامین کننده کالا) می­ پذیرد هزینه ناشی از استرداد کالاهای معیوب یا ناقص توسط مشتری، از مطالبات فروشنده (تامین کننده کالا)  کسر و توسط " بازاربساز "  برداشت خواهد شد./.

     

  • فروشنده (تامین کننده کالا) اعلام و اقرار می نماید مالک قانونی کالاهای معرفی‌شده بوده و مجاز به فروش آنها است و ضمناً کالاهای ارائه شده را از مجاری و طرق قانونی تأمین کرده و دارای فاکتور خرید معتبر می باشد و متعهد می‌شود هیچ‌گونه کالای قاچاق، ممنوعه یا غیر بهداشتی یا مضر برای سلامتی یا تاریخ گذشته یا بدون تاریخ و مجوز را را تحویل مشتری ندهد و تضمین می‌کند تمامی کالاها و ملحقات فروخته و ارسال‌شده به نحو صحیح و قانونی قیمت­گذاری و با رعایت حقوق مالکیت فکری عرضه شده و جزء کالاهای مجاز و قانونی و بهداشتی بوده و درصورت وارداتی بودن از مبادی قانونی ترخیص و وارد کشور گردیده و همگی دارای برگ سبز و کلیه مدارک گمرکی و مالیاتی و مجوزهای وارداتی لازم می باشند و همه این مستندات را در صورت لزوم به همراه فاکتور فروش به " بازاربساز "   یا مراجع ذیصلاح قانونی ارائه خواهد داد.
    در غیر این صورت کلیه مسئولیت‌های قضایی و قانونی و پاسخگویی به مشتری و سایر اشخاص و مراجع ذی صلاح از جمله و نه منحصراً شامل گمرکات، تعزیرات و اداره مالیات بر عهده فروشنده (تامین کننده کالا) خواهد بود و فروشنده (تامین کننده کالا)  موظف است درصورت محکومیت یا الزام قانونی " بازاربساز " به پرداخت خسارت یا جریمه، علاوه بر پرداخت آنها، جریمه ای مطابق با ماده 6 قراردادفی مابین ؛ بعنوان وجه التزام
    عدم انجام تعهد نیز به " بازاربساز "پرداخت نماید./.

     

Terms-and-conditions-of-transactions - makeitbazaar.com

  • فروشنده (تامین کننده کالا) تضمین می کند که اولاً تنوع، تعداد، قیمت، کیفیت، مشخصات و عملکرد معمول کالاها به ترتیب اعلام شده در درگاه اینترنتی #بازاربساز است و کالاها با اطلاعات انتشار یافته در مورد آن‌ها کاملاً تطبیق دارد، ثانیاً کلیه کالاها در بسته‌بندی مطابق با استاندارد " بازاربساز "  (و در صورت فقدان استاندارد خاصی از سوی " بازاربساز " ، در بهترین بسته‌بندی معمول در رویه تجاری برای آن نوع کالا و مسیر حمل) تحویل داده خواهد شد، ثالثاً، کالاهای فروخته شده به هیچ عنوان کالاهای دست دوم (ریپک یا غیرآکبند)، مرجوعی (ریفرش) و یا مجدداً فروخته شده نمی باشد. فروشنده (تامین کننده کالا) مسئول جبران خسارات وارده و دعوای طرح شده از سوی مشتریان در خصوص موارد مذکور در این بند خواهد بود و مسئولیتی در این خصوص متوجه " بازاربساز "نخواهد بود./.

     

  • فروشنده (تامین کننده کالا) موظف است در خصوص کالاهای ملزم به داشتن گارانتی ، کالا را با گارانتی مجاز در پنل عرضه نماید. /.
    تاریخ شروع گارانتی از زمان صدور فاکتور توسط " بازاربساز " آغاز می‌شود و فروشنده (تامین کننده کالا) موظف است اعتبار گارانتی را از زمان فروش کالا محاسبه کند. در غیر اینصورت مسئولیت پاسخگویی به ادعاهای اشخاص ثالث (اعم از مشتری و سایر اشخاص و مراجع) را بر عهده دارد./.

     

  • فروشنده (تامین کننده کالا) اعلام و اظهار می دارد که در زمان انعقاد قرارداد همکاری ، مشمول هیچ ممنوعیت قانونی برای انعقاد قرارداد همکاری و معامله  نمی باشد و چنانچه در هر زمانی به هر دلیلی مشمول ممنوعیت قرار گرفت، متعهد به اعلام ممنوعیت قانونی خود جهت اخذ تصمیم مقتضی به " بازاربساز "  می باشد. در صورت عدم اعلام ممنوعیت، فروشنده (تامین کننده کالا)  مسئول عواقب قانونی آن و جبران خسارات وارده به اشخاص ثالث و " بازاربساز "خواهد بود و " بازاربساز "هیچ مسئولیتی نداشته و نخواهد داشت./.

     

  • اگر در جریان تحویل، قبول، استفاده یا دسترسی به کالاها، خسارت مالی یا آسیب و جراحات شخصی ناشی از تقصیر یا عدم مراقبت در تولید ، بسته‌بندی یا تحویل کالا رخ دهد از جمله مواردی چون استاندارد پایین، معیوب یا مضر بودن اجزای تشکیل‌دهنده ی کالا، آلودگی کالا یا هرگونه قصور و تقصیر از ناحیه فروشنده (تامین کننده کالا)  ، فروشنده (تامین کننده کالا) در مقابل " بازاربساز " ، کارکنان و نمایندگان وی و خریدار و اشخاص ثالث مسئول جبران کلیه خسارات وارده خواهد بود./.

     

  • فروشنده (تامین کننده کالا) متعهد است صرفاً کالاهای موجود در انبار خود را اعلام نماید. معرفی کالای غیر موجود به عنوان کالای موجود "ممنوع"بوده و فروشنده (تامین کننده کالا) مسئول جبران خسارات وارده به " بازاربساز " و مشتریان و پاسخگویی حقوقی و کیفری در مقابل مراجع قضایی و قانونی خواهد بود. در این حالت " بازاربساز "بنا به تشخیص خود علاوه بر اخذ وجه التزام قراردادی فی مابین مندرج در ماده 6 ، راساً نسبت به قطع فروش کلیه کالا و محصولات فروشنده (تامین کننده کالا) به فوریت اقدام خواهد نمود./.

     

  • فروشنده (تامین کننده کالا) متعهد است ؛ مقررات لازم‌الاجرا ؛ علی‌الخصوص قانون تجارت الکترونیک و نظامات مختص این قانون (از جمله ارائه کالاهای سالم به مشتری، حفظ مهلت 7هفت روزه انصراف، ارائه اطلاعات دقیق و جامع در مورد کالای عرضه ‌شده در فضای مجازی) و قوانین و مقررات مالیاتی، صنفی ، جرائم رایانه‌ای و مجازات اسلامی و نیز قوانین و مقررات تعزیرات و امور گمرکی و صادرات و واردات و مبارزه با قاچاق را رعایت نماید و هم چنین تأیید می نماید که مجوزهای قانونی و توانایی های لازم را برای این فعالیت ها دارا می باشد. فروشنده (تامین کننده کالا) ضمن آگاهی به این موضوع حق خود در خصوص هرگونه ادعای جبران خسارات را سلب و ساقط می نماید./.

     

  • فروشنده (تامین کننده کالا) موظف است در درج محتوای کالای خود، کلیه ی مقررات و شئون اخلاقی، اسلامی و قانونی را رعایت نموده و بدینوسیله مسئولیت هرگونه پاسخگویی در این خصوص به مراجع ذی صلاح یا اشخاص ثالث را می­پذیرد./.

     

  • فروشنده (تامین کننده کالا) موظف است کالاهای خود را با برچسب گذاری صحیح تحویل " بازاربساز " نماید. /.
    درصورتی که کالا بدون برچسب مذکور، به انبار " بازاربساز " ارسال شود، کالا دریافت نخواهد شد و به هزینه فروشنده (تامین کننده کالا)  (تامین کننده کالا)  عودت می گردد چنانچه کالا توسط شخصی به غیر از فروشنده (تامین کننده کالا) ؛ پست یا پیک ، بدون برچسب گذاری صحیح و مشخص بودن نام و نشانی فروشنده (تامین کننده کالا)  به هر علت به انبار " بازاربساز " ، وارد شود، " بازاربساز " مسئولیتی درقبال این نوع کالاهای بدون مشخصات و برچسب صحیح نخواهد داشت. پس از اعلام به فروشنده (تامین کننده کالا)  در صورت قابل شناسایی بودن ، فروشنده (تامین کننده کالا) موظف است کالاهای مذکور را به هزینه خود استرداد نماید و تا حداکثر 24 ساعت پس از اعلام " بازاربساز "، کالای جدید با برچسب گذاری صحیح را به انبار " بازاربساز "ارسال نماید./.

     

seller-&-Buying-on-Makeitbazaar

- شرایط و مقررات برای خریداران :

 خریدار ( مشتری) : کسی است که درخواست خرید یک کالای مشخص و با قیمت و شرایط مشخص و اعلام شده از طرف فروشنده ( تامین کننده کالا ) وبا توافق در شرایط پرداخت مشخص را دارد./.

 

  • خریدار بایستی شرایط خرید و تحویل کالا را با دقت کامل مطالعه نموده و یا از فروشنده ( تامین کننده ) درخواست کند . و پس از اشراف اطلاعاتی به کلیه مشخصات کالا ( ظاهری ؛ خواص , کاربری و کاربردی و ... ) اقدام به سفارش و خرید کالا نماید./.

     

  • خریدار حتماً قبل از خرید از داشتن گارانتی ؛ استاندارد ؛ و هرگونه خدمات جانبی ؛ اشانتیون و .... کسب اطلاع نماید.پس از خرید ؛ درصورتی که تمام اطلاعات و امکانات اطلاع رسانی برای خریدارمهیا شده بوده و قصور ازعدم توجه خریدارباشد ؛ جهت حفظ حقوق فروشنده ( تامین کننده کالا ) و تضییع آن ؛ از استردادکالا خودداری خواهدشد. با دقت و توجه به اطلاعات خریدی مطمئن و لذت بخش داشته باشید./.

  • خریدار بایستی قبل از بازکردن بسته ی کالای خریداری شده خود ؛ حتماً صحت و اطلاعات بسته را مطالعه کرده و سپس اقدام به بازگشایی نماید./.

     

  • چنانچه کالای خریداری شده با کالای ارسال و تحویل شده مغایرت دارد؛ بدون بازگشایی بسته بندی کالا و به همراه برگه ی گارانتی و اشانتیون همراه احتمالی آن ؛ پس از هماهنگی با امورمشتریان #بازاربساز شرایط استردادکالا برای شما مهیا شده وراهنمایی تان خواهیم کرد. شرایط مرجوع و استردادکالا را حتماً در سایت #بازاربساز ؛ مطالعه بفرمایید./.

 

logo-makeitbazaar

989393903933+             9-18 P.M              پیگیری مشتریان و معاملات
989393903339+         10 - 19 P.M                     مدیرامورمشتریان       
989211889792+         19 - 24 P.M                    تماس ضروری           
989393903933+         10 - 19 P.M                      مدیرسفارشات