ثبت و انتشار آگهی های درخواست خریدعمده | فروش عمده | حراج عمده مدت دار
در شبکه های اجتماعی عمده فروشی و حراج مدت دار #بازاربساز
(Make It Bazaar in Social Media)
The First Reference Wholesale | Supply of Goods | Auction Wholesale | Discount Wholesale | B2B | Export
شما اعضای رسمی و فعال سایت #بازاربساز
می توانید با ارسال درخواست درج آگهی خود در شبکه های اجتماعی ؛ #بازاربساز
کالای خود را بصورت :
عمده بفروشید
حراج مدت دار کنید
و یا
درخواست خریدعمده بدهید.
همکاران ما بلافاصله آگهی شما را تهیه و ثبت کرده
و بر روی شبکه های اجتماعی #بازاربساز منتشر خواهندکرد.
-
خدمتی نو به مشتریان #بازاربساز :
ما می توانیم شبکه ها و اکانت های اختصاصی برای شما و برندتان ایجادکنیم و یا برای تان مدیریت و راهبری نیز کنیم.
( با دپارتمان تبلیغات و بازاریابی آنلاین تماس حاصل فرمایید)
بازاریابی رسانه های اجتماعی (Social Media Marketing) که به اختصار SMM نامیده میشود، یکی دیگر از روشهای دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال است.
این تعریف نسبتا جدید که از زمان رویکار آمدن شبکههای اجتماعی مطرح شد.
امروزه یکی از روشهای موثر در بازاریابی و هم چنین برند سازی است.
دیجیتال مارکتینگ به چه معناست و شامل چه بخشهایی است؟
دیجیتال مارکتینگ به همه فعالیتهای آنلاین شما برای جذب مشتری در زمینه کسب و کارتان اطلاق میشود.
کسب و کارهایی که از قدرت نفوذ کانالهایی مثل جستجوی گوگل، شبکههای اجتماعی، ایمیل، وبسایت و … برای جذب مشتریان خود استفاده میکنند، دیجیتال مارکتینگ انجام می دهند.
برترین بازاریابهای دیجیتالی یا آنلاین مارکتینگ ؛ ابزارهایی از داراییها و تاکتیک های کاری در زمینه کسب و کار خودشان استفاده می کنند :
داراییها :
– وبسایت
– پستهای وبلاگ
– کتابهای الکترونیکی
– اینفوگرافی
– ابزارهای تعاملی (interactive tools)
– کانالهای شبکههای اجتماعی (فیسبوک، لینکداین، توییتر، اینستاگرام، تلگرام و …)
– بروشورهای آنلاین
– ویژگیهای خاص برندینگ شما (لوگو، فونت و …)
تاکتیکها :
– بهینهسازی برای موتورهای جستجو (SEO)
– بازاریابی محتوا (Content Marketing)
– بازرایابی شبکههای اجتماعی (Social network Marketing)
– بازاریابی شبکهای (Affiliate Marketing)
– پرداخت در ازای کلیک (Pay Per Click)
– بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
– بازاریابی اتوماسیون (Automation Marketing)
– تبلیغات محلی (Native Advertising)
-
بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟
بازاریابی رسانه های اجتماعی (Social Media Marketing) یکی دیگر از روشهای دیجیتال مارکتینگ بوده که مبتنی بر رسانه های اجتماعی است.
در این بستر کسب و کارها میتوانند ارتباط خودشان را باکاربران شان نزدیکتر کرده و نظر ، پیشنهاد و انتقاد آنها را به صورت مستقیم مشاهده و دریافت کنند.
-
در بازاریابی رسانه های اجتماعی یک کسب و کار میتواند با ارائه محتوا مرتبط، مفید و کاربردی ، کاربران را جذب کرده و هم چنین کاربران (و مشتریان قدیمی) خود را وفادارتر کند.
یکی از مهمترین ویژگیهای رسانه های اجتماعی، قابلیت بهاشتراک گذاری محتوا است.
-
از این طریق میتواند با یک برنامه بازاریابی درست و هدفمند، بهسرعت در هر رسانه اجتماعی کاربر جذب کرد.
در کنار اشتراک گذاری، هشتگها نقش مهمی را در بازاریابی رسانه های اجتماعی داشته و میتوانند کسب
و کارها را به یک دیگر (ایجاد روابط تجاری B2B یا همان Business to Business) و هم چنین کسب و کار را به مصرفکننده (ایجاد روابط تجاری B2C یا همان Business to Consumer) متصل کنند.
ازامکانات و توانمندی های شبکه تعاملی #بازاربساز در تبلیغات و بازاریابی بر بستر شبکه های اجتماعی ؛ در جهت منافع و اهداف تجاری کسب و کارتان بهره مند شوید :
با انواع رسانه های اجتماعی که #بازاربساز در آنها دیجیتال مارکتینگ (تبلیغات آنلاین و بازاریابی) می کند , آشنا شوید :
۱) فیسبوک
۲) گوگل پلاس
۳) توییتر
۴) یوتیوب
۵) اینستاگرام
۶) لینکدین
۷) ردیت
۸) پینترست
۹) تلگرام
تقاضای درج و انتشار آگهی خرید عمده | فروش عمده | حراج عمده مدت دار خود را در شبکه های اجتماعی #بازاربساز ؛
از طریق تماس با دپارتمان تبلیغات ما و یا باپرکردن فرم ذیل و ارایه خلاصه ای از درخواست خود ارسال فرمایید .
همکاران ما جهت اخذ صحیح و کامل متن و مدیای آگهی و اعلان تعرفه ها ؛ با شما تماس خواهندگرفت :
(ارسال تقاضای ثبت و انتشار آگهی در سایت ؛ به آدرس : Online.Marketing@MakeItBazaar.com)
Advertisemen& Deals (Only at Office Hours) : ۱۰ - ۱۹ P.M.
WhatsApp | Telegram | Skype ( Only Voice Message & Text ) : ۷/۲۴ All Times
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.